lauantai 22. syyskuuta 2012

Meitsi näyttelykoirana!

Oltiin tänään Turun ryhmänäyttelyssä, missä sekä mä, äippä että Helvi-"täti" mentiin kehään! Oli aika jännää, ja olin niin päästäni pyörällä ettei mun kävelystäkään oikeen meinannu tulla mitään.. No mut olin NUO-H anyways ja omistajat oli onnellisia ja osti mulle kaikkea nannaa palkinnoks! Tuomari oli kuulemma kuitenki tykänny, mut oon mukamas liian pieni! Kyllä mä vielä kasvan, ainaki ku syön kaikki noi palkintonannat!

äippä haisi jännälle...

jännitin vähän ennen kehään menoa

YÖK näyttelyhihna!

Kehään pääsyä odotellessa

Äippä ja minä!

Jälkeenpäin oli helppo hymyillä! 
Nyt mummilaan herkuttelemaan, heippa!

<3:llä Mauski

ps. kiitos Iris täti kuvista!
pps. ONNEA ÄIPPÄ (AVO-EH3) ja HELVI (JUN-ERI2)!! slurps slurps

1 kommentti:

  1. hyvä olin sentään onnistunu ottaan jotain kuvia joissa muutakin ku jonkun jalka tai pylly 8)
    iris

    VastaaPoista