keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joulua

Mauskilla oli vauhdikas joulu, kun se juoksenteli meidän mukana paikasta toiseen. Oltiin "mumbalassa" eli mun vanhemmilla, sekä sit mummilla (Jn äidillä). Myös joulupäivänä Mauski pääsi mummin luo mun ollessa töissä. Tänään pikkunen on saanu sit rauhottua kotona, kun on vaikuttanut kovin väsähtäneeltä. Jouluinen tohina tais olla ukkelille aika uuvuttavaa! Tässä nyt pari kuvaa joulun vietosta mumbalassa :)

Mauski tutustuu joululahja sohvapeittoon

"äiti missä mun lahjat on?"

"enkö muka oo ollu tarpeeks kiltti?"

"musta oon ollu tooooosi kiltti"

Tässä vielä meidän väsäämä Minna-kasvattajan joululahja DVDn kansi :)


2 kommenttia:

  1. Voi Mau...Mä ainakin uskon, et oot ollu tosi kiltti. Kai pukkikin sen tiesi?

    Oli muuten tosi hieno lahja toi sun lyhytelokuva. Varo vaan, kohta löydyt jostain hollywoodista, kun ne keksii sut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiesi pukkikin sen onneksi :3

      Kiva, että tykkäsit!

      Poista