sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

ÄISKÄ 3v !

Moikka kaikki!
Tällä kertaa täällä kirjotan nyt mä ihan ite. Aattelin et ku on tämmönen erityinen päivä niin pitää ihan itte sanoa, ku äiti kirjottais kuitenki väärin (kattoo nyt mitä se on aiemminki kirjottanu; mä muka joskus riiviöisin - äiti on ymmärtäny ihan väärin tän homman...)

Mut tää erityinen päivä on siis mun koira-äiskän synttärit! Aattelin et sen kunniaks pistän vähän yhteiskuvia meistä. Näissä ihan ekoissa ollaan vielä mun (maailman parhaan) kasvattajan, Minnan, luona. Kuten näkyy ni olin sillon vielä tommonen minimopsi ja tarvisin äiskän huolenpitoa aika paljon. Äiskä piti musta ihan mahtavasti huolta aina ja välillä mulla on vieläkin ikävä sen luo, vaikka oonki jo iso. (mun omistajat ei anna mulle musta yhtään tarpeeks ruokaa - siks aina välillä koitan murtautua mun ruokakaappiin hehe. Äiskältä sen sijaan sain aina paaaljon maitoa, vaik toisaalta välillä sitä tais vähän ärsyttää ku roikuin kiinni...)
Mut tässä tosiaan näitä mun vauva kuvia!

2.4.2011

2.4.2011
äiskä ei aina ihan ymmärtäny näitä mun omia leikkejä

2.4.2011
mut anto mun kuitenki syödä sen luita välillä! NAM

4.2.2011
Ja äiskän pyllyn päällä oli aina hyvä nukkua 

Mut sit tosiaan lopulta koitti se päivä, ku mun omistajat tuli hakemaan mut tänne meijän kotiin. Oli aika kurja lähteä äiskän ja Minnan luota, mut toisaalta mua kyllä hirveesti kiinnosti se mun uus koti myös. Ja vaikka sillon äiskälle ja Minnalle jouduinki sanoo heippa, ni oon nähny niitä aika mukavasti tässä vuoden aikana. Eli nyt vähän kuvia niistä tapaamisista!

Esimerkiks yks mun viime vuoden kivoimmista päivistä oli ku äiskä tuli yhtäkkiä tänne Turkuun kattoo mua! Minna tuli kans mukaan, mikä oli kans superkivaa. Arvatkaa vaan, meninkö ihan onnesta sekasin kun yhtäkkiä näin ne rautatieasemalla ! 

5.6.2011

Täällä meillä me sit riehut... siis leikittiin tosi paljon, niin et välillä loppu virta ihan kokonaan (niinku tossa kuvassa alla). Oli ihana päästä taas nukkuu äiskän kanssa!

5.6.2011
Kuva Minna Viitanen


Seuraavaks näinki äiskän sit jo uudestaan syksyllä. Oltiin sillon yhessä jopa koirapuistossa, mikä oli aika jänskää ku se oli ihan eri koirapuisto ku missä yleensä käyn. Mut oli kyl hauskaa juosta siellä ja koittaa saada äiti jahtaa mua. Ei se ihan kauheesti mun perässä jaksanu juosta, mut oli kyl kiva käydä siellä Minna-kasvattajan luona, mis asuin sillon pienenä. 
Käytiin siellä sit viel uudestaan lokakuussa kattomassa Helvi-vauvaa, mut siitä mulla ei oo yhtään kuvia. Se oli aika hassu se Helvi, ku aina ku katoin sitä päin ni se makas selällää. En ihan ymmärtäny mist oli kyse, ku olisin halunnu leikkiä sen kanssa, mut äiti ja isi sano sit jälkeepäin et se oli vaan vielä niin pieni, ettei se vielä ihan uskaltanu (oonki aina epäilly et oon tosi iso ja pelottava!).

17.9.2012
kuva: Minna Viitanen

 Nyt tänä vuonna oon nähny äidin vaan pari kertaa. Toisen kerran nähtiin koiranäyttelyssä (missä oltiin muuten äiskän kanssa ihan parhaita), mut sit toinen kerta oli ku äiskä ja Helvi tuli meille. Äiskä ei jotenki kauheesti tuntunu tykkäävän ku koitin haistella sitä vähän kaikkialta - mulla vaan meni pää jotenki ihan sekasin ku tuli tommosia tyttöjä tänne. Mut täs tosiaan pari kuvaa musta ja äiskästä. Nykyään oon jo paljon isompi, tollon olin näköjään vielä ihan rimpula (ainakin omistajat sano sitä äsken, ku katottii näitä kuvia)

18.2.2012

18.2.2012

Nyt sit vaan toivon et näkisin taas äiskän, Minnan ja Helvin pian uudestaan - sitä odotellessa ! ;3
ONNEA ÄISKÄ! 

<3:llä Mauski

2 kommenttia:

  1. Kiitos rakas esikoispoikani kauniista sanoistasi! Sinulla on aina äidin ja Minnan sydämessä erityinen paikka <3 Meilläkin on sinua välillä kovasti ikävä, vaikka sinusta onkin jo kasvanut iso mies. Ja äiti tietää, että sinä pärjäät.
    <3:llä Äitisi Kerttu

    VastaaPoista